2015. május 10., vasárnap

Én és a csomagom


Kikívánkozik belőlem, mert két napja nem térek magamhoz, és csak agyalok az élet nagy dolgain!
Hogy mi értelme mindennek, ha ennyire törékeny a jövő!? Mi értelme gürizni éveken át valamiért, vágyni valamire, tervezni, ha az emberek nagy többsége a nagy boldogsághajhászásban egy laza mondattal szabadulnak meg egymástól? Ha barátok, szerelmek vállnak egyik napról a másikra értéktelenné? Hova lett az emberekből az emberség?
Két dolog miatt is agyalok ezen! Az egyik hogy egy ismerős pár úgy döntött külön folytatja az életét.
Egy év alatt ők az ötödik pár az ismeretségi körömben.
A másik hogy köztünk meg közben egyre komolyabb a dolog, és én be vagyok szarva, úgy rendesen!
Mert mi lesz ha megint belevágok valamibe, elkezdek újra tervezni, hinni, bízni, és megint elhagynak, kifosztanak, becsapnak? Én azt már nem bírom ki! Nem tudom mégegyszer végigcsinálni!
Talán ha nem bíztam volna annyira benne, talán ha egy mocskos disznó lett volna, akitől nem is vártam volna mást! De nem, és így méginkább átvágva érzem magam!
Az elmúlt 10 évem egy nagy kérdőjel bennem!
Nem akarok úgy élni, hogy állandóan azon agyalok hogy ki, miért és mikor akar becsapni, megalázni!
De akkor hogy akarok én egyáltalán együtt élni valakivel, hogy akarok családot, gyerekeket, házat, akármit?
Néha annyira félek, hogy arra gondolok, felkötöm a nyúlcipőt, mert akkor nem érhet csalódás, nem bánthat senki, eléldegélek egyedül. De akkor mi értelme mindennek?
Annyira szeretnék úgy szeretni, úgy bízni, mintha soha nem bántottak volna, soha nem ért volna csalódás! Tisztán...
Azt hiszem a hiba az én készülékemben van!
Azért van egy kapaszkodóm! Nagyszüleim idén lesznek 63 éves házasok!
Tudom hogy ez nagyon lehangoló volt, de ez is én vagyok, én és a "csomagom"!




2 megjegyzés:

  1. Kemény dió....
    Többször olvastam ,valami ilyen a lényege,hogy aki szeret, az jól gondolja meg,mert a fájdalmakat sem zárhatja ki az örömök mellett.Nagy bátorság kell hozzá.
    Kap az ember pofonokat egy jó kapcsolatban is,aztán mennek tovább a dolgok és szép örömök is jönnek....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kemény dió...
      A lényege az hogy nagyon szeretnék úgy szeretni, mintha még sosem bántottak volna! :(

      Törlés