2015. október 29., csütörtök

Hollókő - ÚTON ÚTFÉLEN


Atya ég! Már azt sem tudom mikor írtam ide! Teljesen elhanyagoltam a blogot, hirtelen még a jelszavamat is elfelejtettem.
Na de pánikra semmi ok, megoldottam a problémát!
Pont egy hete Hollókőn jártunk a közvetlen kollégáimmal, nagyjából 15-en.
Ez egy hagyomány a kecskeméti csapatnál, ha minden fólia kiürült és vége a szezonnak, akkor elmennek együtt egy napra kirándulni. Tetszik ez a hagyomány.
Reggel hétkor indultunk 3 autóval, nagyjából fél 10 körül értünk oda és végig sűrű köd volt az úton, és Hollókőn is egész nap.
Jártam már ott korábban, de egy egész rossz élmény kapcsolódott eddig hozzá, egy különös szilveszter éjszaka, ami annyira különös és borzasztó volt, hogy másnap a tervezettnél jóval korábban haza is mentünk.
De vissza a jelenbe. Odaértünk, szétnéztünk az ófaluban, múzeumokban, boltokban, megebédeltünk, és végezetül felmentünk a várba is!
Jól telt a nap, jól éreztem magam, és mire visszaindultunk 4 körül már a köd is felszállt és kisütött a nap.
Volt egy kis titokzatos báj a ködös kis faluban. Az 58 meseszerű kis házikóban sajnos már csak egyetlen egy "őslakos" él és lassan skanzen lesz a faluból.
Jöjjenek a képek, amik talán beszédesebbek ma, mint én! :)






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése