2016. november 30., szerda

Karácsonyi fények


Olyan sok szép ötletet láttam különböző blogokon, facebookon, pinteresten amik engem is megihlettek.
Mindig a legújabb a legkedvesebb, ez a karácsonyi dekoráció percekkel ezelőtt lett kész.
Violettaságok oldalán láttam hogy milyen ötletesen tárolja a mézeskalács formákat, egy nagy befőttesüvegben, szép keresztszemes Mézi figurával lefedve.
Zoránál pedig egy nagyon jó ötletet találtam arra hogy egyszerű kis led füzérrel, hogy fel lehet dobni a legegyszerűbb tárgyakat is, mint például egy dióval teli üveget.
Ebből a két ötletből született a konyhám dísze, a saját ízlésemre szabva.







Miközben készült, lement a nap és le tudtam fényképezni a kültéri díszeinket is
A kis teraszunkon hókristályok, a kerti kiülőnél pedig jégcsapok lógnak alá. 




Sült egy adag a kedvenc sütőtökös-zabos kekszemből is. Zacskóban, vagy tárolóban sokáig eláll. Mikuláscsomagba is kiváló, vagy karácsonyra kisebb ajándéknak, figyelmességnek! 




-Évi-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése