2015. január 4., vasárnap

Családfa SK - KÉZMŰVES


Annyira el voltam az ünnepek alatt hogy most jutott eszembe, a cuki kis fánkat le sem fényképeztem! Tegnap meg már lebontottam! :/
És hogy hogy teltek az ünnepek? Szerintem az előző posztomból sejteni lehet -és nem is szeretném nagyon véka alá rejteni-, hogy elég sok sírással, mert sok sebet feltépett.
Csak túl akartam esni rajta, ennek megfelelően nem is élveztem, de voltak azért olyan pillanatok, amikre nagyon szívesen gondolok vissza, például amikor a karácsonyi vacsorán az én kis négy éves csetlő-botló keresztlányom, úgy masírozott a mamája magassarkú csizmájában,
mintha abban született volna.
Potyogtak a könnyeim, annyira röhögtem! :D Na tessék! Mondom hogy sok sírással! :D
A szilveszter is nagyon jó volt, barátokkal beszélgetős, babázós, társasjátékozós, iszogatós.
És elkészült a régóta tervezgetett családfánk is, amit közös emlékekkel fogunk megtölteni.
Igazából nem sok minden kell hozzá, csak egy kis kézügyesség, és kitartás! :)
Neten kinéztünk egy fát, ami mindkettőnknek tetszett, a mérnőkúr /mert kellenek a tervek és a számok/ kinyomtatta, és a főbb pontokat kimérte. Ezután ceruzával megrajzoltuk, és fekete pentart matt akrilfestékkel kifestettük!
Összesen kb. 15 munkaóra volt eddig, de még nincs teljesen kész! ;)
Holnap már megyünk dolgozni! Biztos fura lesz 2 hét pihenő után, de már nagyon várom!
Kell a feladat! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése