2015. február 11., szerda

Macskakiállítás


A hétvégén nem csak az Alcsúti arborétomut látogattuk meg, hanem megnéztük a Lurdy házban megrendezett Nemzetközi Macskakiállítást is!
Kolléganőm nagy cicabarát, és teljesen megfertőzött már engem is! :) Megbeszéltük hogy idén én is elmegyek vele a kiállításra, ahol minden fajtát meg tudok nézni közelebbről is.
Szerencsére nyitásra mentünk, mert mire végeztünk, már olyan sor állt a bejáratnál, hogy biztosan elgondolkoztam volna rajta hogy kivárom-e vagy sem!
Azt gondoltam hogy biztosan minden tele lesz perzsa meg sziámi macsekkal, de nagy meglepetésemre Perzsát csak egyet láttam, Sziámit meg egyet sem.
Le vagyok maradva a macskatrendben! :) Helyette azonban rengeteg Main coon, és Brit rövidszőrű volt. Most ezek a legnépszerűbbek, mint megtudtam. De volt ott Bengáli, Szfinx, Keleti, Munchkin, Skót lógófülű, Rag doll, és Birman is.
Nekem a csíkos Brit rövidszőrűek, és a Rag doll tetszett a legjobban. Egy kis érdekesség: a Szfinxre azt mondta a gazdája, hogy olyan a tapintása, mintha egy meleg barackot simogatnál! :)
Bánom hogy nem tapiztam meg! :)
A képek nem lettek a legjobbak, mert minden macsek ketrecben volt, vagy plexis hordozóban, a fényviszonyok is katasztrófálisak voltak, és így nehéz volt fotózni. Azért igyekeztem, és kiválogattam a legjobban sikerült képeket!

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése