2015. április 28., kedd

Ékszertartó és tortatál - KÉZMŰVES


Szeretem ha mindennek megvan a maga helye, így igazán utáltam már azt az állapotot hogy az ékszereim, azok közül is a fülbevalóim hatvanhét helyen leledzenek.
Éjjeliszekrény fiók, fürdőszoba szekrény, táska, kis doboz stb., stb...
Na jó, azért ez nem a világ vége! Ha látnátok hogy él két felnőtt -és korukból adódóan két mindennel rendelkező felnőtt- 50 négyzetméterre bezsúfolva, akkor a fejetekhez csapva azt mondanátok hogy: "ennek ez a legnagyobb problémája, hogy szanaszét vannak a fülbevalói"?! :D
De azért térjünk csak vissza a fülbevalókhoz! :) Szóval utáltam már ezt az állapotot, és mindig terveztem hogy majd csinálok olyan képkeretes-csipkés fülbevalótartót, de aztán megláttam ezt a rétegelt lemezből készült fa ékszertartót a hobbi boltban, és nagyon megtetszett.
Itthon lefestettem, és miután megszáradt már munkába is állítottam, tegye csak a dolgát! Voila!




És még egy másik dolgot is szeretnék megmutatni! Végre nekem is van fa tortatálam!
Olyan régóta szerettem volna már, és úgy terveztem hogy majd workshopra megyek, és majd ott készítek egyet magamnak, de aztán ez valahogy mindig elmaradt eddig! De nem adom fel, egyszer úgyis lesz egy olyan időpont amikor éppen ráérek! :D :D Kacag a vakbelem! :D
Aztán Bluer design facebook oldalán láttam, hogy lehet rendelni DIY csomagban. Nosza nekem sem kellett több, nem is sokat vacilláltam hogy nehogy meggondoljam magam. Aztán próbáltam itthon titokban tartani a dolgot, nehogy kitudódjon hogy milyen "haszontalan" dolgokra költök.
Ja! Mert nálunk ő a spórolósabb! Juhéjj! Végre egy férfi, akivel nem kell veszekedni hogy mire költse, vagy ne költse a pénzt! Most én állok a másik oldalon, ő veszekszik velem! :D
De már megint elkalandoztam! Megjött a csomag, és ő vette át. Félve tértem haza, hogy majd most jól le leszek szidva, de nem! Sőt! Sőt! Amikor megkérdeztem hogy látta-e az árát, még azt mondta hogy többre gondolt! Édes! :)
És végre van tortatálam, igaz még nincs lefestve, és egy hete csak ott áll a polcon, de van! :)
Jövő héten szabin leszek, már alig várom hogy hozzáfoghassak!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése