2015. április 3., péntek

Nyuszis ajtódísz - KÉZMŰVES



Tegnap este elkészítettem az ajtódíszünket, amit ki merek tenni az ajtóra, és nem fogom sajnálni, ha esetleg reggelre lába kélne. Nem azért mert nem tetszik, hanem mert nem került ötezer forintba.
Mindezek tetejébe az elkészítése is csak öt percet vett igénybe!




A nyuszi sablonját itt találtam. Azt hiszem nagyobb magyarázat nem is kell mellé. Kivágtam a sablont, amit rámásoltam egy színes scrapbook papírra. Ezt szintén kivágtam. Készítettem egy bojtot, amit a farpofájára ragasztottam. Hipp-hopp... kész is a nyuszi! :)




Bizonyára észrevettétek hogy a blog is felfrissült egy kicsit! :)
A szlogen kiötlése pedig szerzett kiscsaládomnak egy vicces estét! Megkértem őket hogy segítsenek, és hát jobbnál jobb ötletek születtek! :D
A kedvencem húgomtól: Évidék itt vannak a legújabb bidék! :D
Szanitert kellene árulnom! :D
A végén aztán anya nyert! :) Évidék...ahol Évi éli életét! Nyereménye egy csoki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése