2014. szeptember 19., péntek

Sok jó ember - APRÓ ÖRÖM


Soha nem gondoltam hogy ilyen "sebek" után újra tudok még bízni, új barátságokat tudok kötni!
De valahogy az élet olyan jó embereket sodort az utamba, akik mellett nem lehetett elmenni!
Annyi szeretet kaptam az elmúlt egy évben, olyanoktól, akiktől nem is vártam, és akiket egy évvel ezelőtt még nem is ismertem!
Hálás vagyok nekik minden kedves szóért! Tényleg igaz az, hogy az élet ad és elvesz!
Minden értünk van, még akkor is ha néha fáj! Minden változás, minden jó és minden rossz értünk van, csak tanulni kell belőle, és hinni abban hogy a végén minden jó lesz! :)
Fogalmam sincs hogy mi ütött ma belém, de ezzel a tudattal ébredtem!
Olyan sok jó ember van a világon!
És ez jó!
És most szívem szerint felsorolást tartanék a nevekből, kiknek mondanék köszönetet, mint az Oscar gálán a színészek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése