2014. szeptember 7., vasárnap

Kecskeméti lány lettem :) - KINCSEK


Múlt héten megkezdtem a kecskeméti életemet! A hét munkával, rendezkedéssel telt, jól el is fáradtam, de ez jó fajta fáradtság most! :) 
Féltem, hogy milyen lesz majd, de olyan jó hogy azt mondhatom így egy hét elteltével, hogy minden szuper! A város, az emberek, a munkám, a munkatársak, az együttélés! :) 
Minden, minden, minden....:)
Próbálom felfedezni, megismerni a várost! Megnyugodtam, és élvezem a sok újdonságot!
Ma például a Lengyel piacon jártunk, és ezt a gyönyörű antik konyhai mérleget zsákmányoltuk!
Szerintem minden vasárnap ott a helyem, és viszem magammal Attilát is ( vagy inkább ő visz magával engem ) , mert olyan jó szeme van ezekhez a dolgokhoz, ezt a mérleget is ő szúrta ki! 
És most megyek folytatom a pakolászást!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése