2014. július 16., szerda

Csokis meggy banánnal Modesztától- KONYHA


Modeszta blogja a Modest Home & Garden / http://modest-home.blogspot.hu / az egyik nagy kedvencem! Annyira elvarázsol mindig a sok gyönyörű kép a kertről, a házról, a család kirándulásairól, és Modeszta alkotásairól!
Minden egyes alkalommal, amikor "ellátogatok" hozzá, azt érzem hogy én is így akarok élni! 
Biztosan rengeteg munka van mögötte, elképzelni sem tudom hogy két pici gyerek mellett hogy van ideje ennyi mindenre! 
A receptet is tőle "loptam"!

Csokis meggy banánnal

Hozzávalók:
70 dkg meggy
40 dkg banán
30 dkg cukor (itt egy kicsit csaltam, mert Modeszta 50 dkg-t írt)
1 cs dr Oetker Dzsemfix 2:1 extra
10 dkg étcsoki

Az elkészítése pofon egyszerű! A meggyet és a banánt botmixerrel pürésítettem, kisebb darabokat azért hagytam benne, ezután hozzáadtam a cukrot, és a dzsemfixet! Forrás után még egy kicsit rotyogtattam, leszedtem a habját, és végül beletördeltem a csokit!
Üvegbe kiszedtem, és 5 percre fejre állítottam! :)

Aztán elnyalogattam fél üveggel! :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése