2014. július 10., csütörtök

A miért


2014 a változások éve az életemben! Miután véget ért a házasságom, visszaköltöztem az én kis Tisza parti városomba! Mindig sokat jelentett nekem, visszavágytam ide, szerettem itt gyerek lenni!
Tudom hogy nem fogok itt maradni sokáig, de bárhová is sodor az élet, törekedni fogok arra, hogy ezt az érzést, amit itt érzek, magammal vigyem, és tulajdonképpen most jöttem rá arra, hogy ez nem a helyben van, hanem bennem!
Hogy bárhol tudok otthont varázsolni, bárhol lehet ilyen jó, mint itt! 
Régebb óta szerkesztem az Ötletes otthon nevű blogot -amit itt találtok- de mindig úgy éreztem hogy a varrással korlátok közé szorítom magam, pedig annyi minden más is érdekel!
Az új élettel eljött az idő változtatni, és tiszta lappal kezdeni!
Szeretném magamnak is elraktározni ezt az időszakot, mert biztosan érdemes lesz rá emlékezni!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése