2014. augusztus 8., péntek

Az élet apró örömei - APRÓ ÖRÖM


Nemrégiben olvastam Dr. Olafsson Károly Placid Atya 2002-es előadását, ami a túlélés 4 szabályáról szól! A 86 éves bencés tanár arról mesél, hogyan élte túl számos társával az évekig tartó Szovjet fogságot! 
" Azt hiszem, a túlélés 4 szabálya miránk is vonatkozik. A szenvedést nem szabad dramatizálni, az élet apró örömeit észre kell venni és meg kell örvendezni, nem szabad azt mondani, hogy én vagyok a világ legkiválóbb embere, mert a másik is lehet kiváló, de az adott helyzetben kell nemesebbnek lennem, mint a környezetem. És a negyedik: tudnom kell azt, hogy az Úristen is akarja, hogy túléljem a mostani nehézségemet, a mostani szenvedésemet. Ha belékapaszkodok, akkor jobban, könnyebben megy."
Nagyon megindító olvasmány! Itt találjátok az egész cikket, érdemes elolvasni!
Nem mondom hogy ennek hatására, de én is igyekszem így élni! Mikor hogy sikerül! :)
Úgy gondoltam, hogy megosztom veletek azokat az apró örömöket, amik megfognak, amik megmelengetik a szívemet! 
Remélem sok ilyen lesz! :)
Az egyik mai apró örömöm ez a látvány volt!





Látjátok? Mindjárt lehet örülni, és hálát adni annak, hogy az ember korán kel! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése