2014. augusztus 5., kedd

Boldog szülinapot Marika! :) - KÉZMŰVES


Az előzmények: tavaly mécsestartót készítettem keresztanyám névnapjára! Itt megnézhetitek!
Aztán pár hete felhívott, hogy a nyári konyha olyan "féloldalas", mert az egyik ablakban ott díszeleg a két mécsestartó, a másik meg olyan kopasz, és üres! :D 
Vettem a célzást, és pont jött a szülinapja :) Mivel mindig valami újdonságban töröm a fejem, ezért most nem decoupage technikával készültek, hanem csak símán rájuk ragasztottam ragasztópisztoly töltettel ( mivel már kb. 4 ragasztópisztolyt tönkre tettem, ezért mécses felett szoktam a töltetet megolvasztani) egy széles csipkét, és arra rákötöttem egy helyes kis masnival egy vékonyabbat! Lehetne még variálni, akár valami szép kis virágos anyaggal, vagy nagyobb üveggel...stb...







A másik ajándék pedig egy ajtó dísz! Ez is új technikával készült! Az új őrület neve: transzferálás! Évi elég mélyen elmerült a témában, lehet menni hozzá tanulni! :)
Én levendula olajjal transzferáltam, de nem vagyok vele teljesen elégedett, mert olyan olajos lett a minta körül az anyag!
Elsőre azért nem rossz, és legalább jó levendula illata lett!
Még fogok vele kísérletezgetni!
A kulcs pedig egy régi nemtudommilyen kulcs! Tatát kértem meg hogy keressen nekem ilyen régi, nagy kulcsokat náluk! Egyelőre két darab van, vagyis most már csak egy!
Kellene még sok-sok! 







És most megyek, és jól felköszöntöm! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése