2014. augusztus 20., szerda

Ópusztaszeri Emlékpark - ÚTON ÚTFÉLEN


Ha augusztus 20., akkor Ópusztaszer, és tűzijáték! Legalábbis nekem! Idén úgy tűnik a tűzijáték elmarad, viszont sok év után újra meglátogattam az Ópusztaszeri Emlékparkot!
Gyerekként szinte minden évben átbicikliztünk a Tisza túloldalán fekvő Emlékparba, úgyhogy egy kicsit nosztalgikus érzések is elfognak ilyenkor! 
Nagyon szeretem a skanzent, szeretem az öreg, dohos házakat, ütött-kopott tárgyakat! 
Valahogy vonz ez a műanyag mentes, ráérős, ugyanakkor dolgos éra!
Ilyenkor mindig azt érzem hogy rossz korban születtem! :)
Augusztus 20.-án a látnivalók mellett számos programmal várják az odalátogatókat! 
Jó volt újra ott lenni, és látni hogy épül, szépül, fejlődik a park! De szavak helyett jöjjenek inkább a képek! És aki teheti, látogasson el Ópusztaszerre! 

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése