2014. november 23., vasárnap

Szédült Tyúk - AJÁNLÓ


Jelentem a helyzet változatlan, de legalább már a kedvem jó, és nem vagyok betojva, hogy mi lesz velem!? Majd csak javul a dolog! Bár az egy kicsit aggaszt hogy 3 hét múlva repülök Rómába! :/
Addig is /kínomban/ jókat röhögök magamon, olyan vagyok, mint egy részeg, faltól falig támolygok, forog velem az egész világ. Hivatalosan is kiérdemeltem a Szédült Tyúk jelzőt! :D
Ha tudnátok milyen buli van a fejemben! :D
Unalmamban már megnéztem egy csomó filmet, sorozatot, és közben eszembe jutott egy-két dolog, amit mindenféleképpen ajánlani szerettem volna nektek!
Az egyik ilyen film az Időről időre /About time/. Annyira imádom, nagyon nagyon aranyos!
Most nyáron mutatta meg nekem Attila, és csodálkoztam hogy nem hallottam korábban róla.
Hogy maradhatott ez ki?
Ezzel hivatalosan is csatlakoztam a Rachel McAdams rajongók táborába!
Ne hagyjátok ki, ha még nem láttátok! :)






Holnap megyek dokihoz! Remélem kitalál valamit, mert menni szeretnék dolgozni!
Hogy néz már ki hogy 3 hét után táppénzen vagyok? :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése