2014. november 8., szombat

Valentino kávéház - APRÓ ÖRÖM


Sétálgattunk ma a városban, és találtunk egy nagyon hangulatos kis kávézót. Belépve, szinte azonnal másik világban éreztük magunkat. Kubai hangulat, olyan érzéssel fűszerezve, mintha beültünk volna a nagymamához kávézni, szól a jazz, a csajok nagyon kedvesek, és hozzáértők. Tényleg!
Óriási választékkal rendelkeznek, és nekem az is kifejezetten tetszett, hogy nincs két egyforma csésze, tányér, mintha minden darabnak lenne egy története!
Hosszas szaglászás után végül diós-juharszirupos kávéból készült kapucsínót választottam, Attila pedig narancsos-csokis hosszú kávét. Finom volt nagyon!
Ezután meghallgattuk a déli harangjátékot, a város főterén, és közben azon gondolkoztam hogy mennyi minden mellett elmegyünk! Néha hátra kell lépni, és figyelni!
Itthon bedobtam a sütőbe a kis bőrös malac combit (aminek a receptjét meg fogom veletek osztani), közben a VH1-on a 100 legfelejthetetlenebb ballada szólt a 80-as, 90-es évekből. Bryan Adams, Phil Collins, Boyz 2 men, Seal, and the ladys,Tina, Toni, Christina, Whitney, Mariah.
Szóval ez a nap is nagyon rendben volt, tele apró örömökkel, amik megmelengették a szívemet! :)
A fényképezőgépet sajna nem vittem magammal, úgyhogy csak mobilos képekkel tudok szolgálni!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése