2014. december 10., szerda

Vissza az iskolapadba? - APRÓ ÖRÖM


Évekig írtam naplót, és a minap a kezembe akadt az egyik. Beleolvastam, és bizony néha sírnom, néha kacagnom kellett. Tanulságos olvasnivaló! Egy kicsit kívülről látja magát az ember!
Közben sok mindenre rájöttem!
Például, hogy mikor volt az a pillanat, amikor utoljára jól éreztem magamat a bőrömben, amikor utoljára önmagam voltam. A főiskola alatt! Büszke voltam magamra hogy önerőből mire vagyok képes, az önbizalmam a csúcson volt akkor! Vágytam a sikerre, ki voltam rá éhezve!
És most eljátszottam a gondolattal hogy visszaülök az iskolapadba! :)
Mesterképzésre szeretnék menni, ami egyetemi végzettséget ad. Tegnapelőtt megnéztem hogy mégis mennyi lenne, és elhűlve láttam hogy 305 000 Ft egy félév. Ez még részletre is borzasztó sok! 
De éreztem hogy lesz valami megoldás, és lett is; pedig nem is kerestem, csak szembe jött velem ma a neten! :) 
A volt sulim tájékoztató levele szerint, aki alapszakon nem használta el az államilag finanszírozott 12 félévet, az MSc szakon igénybe veheti! Ezek szerint nekem még van 4 államilag finanszírozott félévem, ami pont elég, ha minden jól megy!!! :)
Szóval úgy néz ki visszaülök az iskolapadba! 
Aztán meg ki tudja?! Lehet hogy ez megint csak egy új kezdet! ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése