2014. október 23., csütörtök

A hét történései - APRÓ ÖRÖM, KINCSEK, X-AKTÁK, KÉZMŰVES


Sok minden szeretnék megmutatni nektek, de egyesével sosem érnék a végére, ezért most egy kis "csokor" következik a hét érdekességeiből, elkészült műveiből, apró örömeiből! :)

Az első, hogy megérkezett Ninától a lenvászon, amit a következő hímzésemhez rendeltem, és küldött ajándékba két hímző fonalat! Nagyon örültem neki! :)




Találkozásom a Pentart akrilfestékkel! :) Írtam a korábbi bejegyzésemben, és mutattam képet is arról, hogy én készítettem a boszis keresztszemes keretét.
Sokszor festettem már nagyobb dolgokat is, szekrényt, padokat, és eddig a Tricolor Aqua matt festéket használtam, ami zománcfesték, viszont nem fed annyira mint a hagyományos zománcfestékek, így antik, kopottas hatást biztosít a tárgyaknak. Inkább olyan, mint egy kréta festék! Persze egy kis csiszolás imitt-amott nem árt!
Egy tipp: a bútorok, keretek éleit alapozás után gyertyával szoktam bedörzsölni, így a fedőréteg ezeket a helyeket már nem is fogja be annyira!
Hátránya hogy csak 4 színben kapható, ha jól tudom (én fehéret vettem eddig, és külön színeztem), valamint az, hogy fog, ha nincs lakkozva, vagy waxozva.
Aztán neten rátaláltam Annie Sloanra, ami számomra megfizethetetlen, vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy én ki nem adok ennyi pénzt egy festékért!
A nagy pakolászásban fogalmam sincs hova tettem azt a fél doboz aqua mattot, amim van, így elmentem a legközelebbi hobbi boltba, és vettem akrilfestéket. Gondoltam úgy se kell ennek az egy keretnek, olyan sok festék!
aztán itthon netezés közben akadtam rá a Pentart termékek oldalra a facebookon, és nagyon megtetszettek a színei. Már éppen azután kutakodtam, hogy hol tudom őket beszerezni, amikor olyan ismerős lett a kis üvegcse! Felnéztem, és ott vigyorgott a komódon! :) Tudtomon kívül pont Pentart akrilfestéket vettem a hobbi boltban. Persze másnap visszamentem, és vettem még pár színben, és már meg is rendeltem a Vintage effect terméket is, amivel igazi antik hatást lehet elérni!
Nagyon sok, és szép színben kapható akrilfesték, szintén kréta festék hatású, azt tapasztaltam hogy nem fog száradás után, de azért az időtállóság érdekében ezt sem árt waxolni, vagy lakkozni a végén, kisebb kiszerelésben kapható, és megfizethető áron!
Örülök hogy rátaláltam! :)




És végezetül elkészült az utolsó boszis keresztszemes is! :) La-D-Da: Smell my feet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése