2014. október 19., vasárnap

És kész! Tádáámmm! - X-AKTÁK


Elkészült a nagy banyás keresztszemes is. Sőt még arra is volt időm, és energiám, hogy a baglyokat visszabontsam, és feketével újra hímezzem. Sokkal jobb lett így, szinte életre keltek a kis figurák.
A keret is a saját művem. Azt hiszem nem visszem többé keretezőhöz a hímzéseimet, mert megy ez nekem is.:)
Készül még egy banya, az utolsó. Nem tudok úgy ülni a seggemen, hogy ne csináljak semmit, így az esti tévézés közben hímezgetek. Mondtam, függő vagyok! :D






A keret pedig úgy készült, hogy hobbi boltban vettem egy natúr fa keretet amit lealapoztam egy szürkéskék akrill festékkel, száradás után átfestettem feketével, úgy hogy néhány helyen elnagyoltam, így olyan lett, mintha az idő múlásának köszönhetően lepergett volna róla a festék.
A hímzésen pár kulcs motívum is található, ezért a sarkába egy öreg kulcsot ragasztottam.




4 megjegyzés:

  1. Szuper lett! A keret is, a hímzés is! Megsúgom én ilyen aprón kereszt szemezni nem tudok... (fáj tőle a szemem, meg később a fejem) pedig van annyi jó minta ami az apróbb szemű anyagon jobban mutat. Jah, és a "nem tudok úgy ülni a seggemen, hogy ne csináljak semmit" mondatodon hangosan felnevettem! :D ...hihi én is ilyen vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Igen, ez már elég apró, néha már nekem is húzós! :) Vagyunk így szerintem ezzel egy páran, hogy nem tudunk nyugton a seggünkön ülni! :D Régen mindig jót röhögtem, amikor mamám ezt mondta nekem, most meg... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én sem értettem, mikor anya mindig mondta, hogy neki csinálnia kell valamit tv-zés közben. Most meg már én sem tudok semmittevés nélkül pl. nyugton végigülni/végignézni egy filmet. Olyan "elvesztegetem az időt" érzésem van, ha közben mondjuk nem hímzek, vagy nem bütykölök valamit :D

      Törlés
  3. Én is mindig ezt érzem! Komolyan, néha sajnálok magamtól egy óra pihenést is, mert én is úgy érzem hogy az elvesztegetett idő! Már attól is bűntudatom támad, ha leülök a gép elé, mert nagyon el tudok veszni a "mátrixban"! Meg kellene tanulnom beosztani az időmet! :)

    VálaszTörlés