2014. október 9., csütörtök

Barbara Ana- Halloween Tree - X-AKTÁK


Évi vagyok, keresztszemes függő! :D (Éppen készülök Zacher Gábor előadására, címe: mindennapi függőségeink.) Valamiért azt érzem, hogy minden darab egy kihívás! 
Kihívás a türelmemnek, vagy inkább türelmetlenségemnek! De az elmúlt 10 év tapasztalata azt mutatja, eddig elég jól vizsgáztam! Volt olyan darab, amit közel egy évig hímeztem, ez egy kb. 60X40 cm-es Lanarte minta volt! Azóta sokat változott az ízlésem, mostanában inkább a kisebb, ízlésesebb darabokat szeretem! :)
Barabara Ana az egyik legújabb kedvenc. Ezt a mintát szerettem volna elkészíteni itthonra, az őszi dekoráció részeként, de szerintem már nem fog elkészülni időben! Sebaj! Jövőre is lesz ősz! :)
Azért megmutatom hogy állok vele, mert nagyon tetszik! 







2 megjegyzés:

  1. Hű... de klassz! Nagyon ügyes vagy! :) Azok a macsekok! :D ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ági! Azóta egy kicsit megvariáltam, és a baglyok is feketék lettek, és már azt is látom, hogy mégiscsak el fog készülni időben! :)

    VálaszTörlés