2014. október 3., péntek

Legszebb nyári élményem - APRÓ ÖRÖM


A legszebb nyári élményem egy június végi, fülledt nyári estéhez kapcsolódik!
Na nem kell rosszra gondolni! :D
Budapest bár koncerten voltunk, Kecskeméten, a Hírös hét fesztiválon!
Farkas Róbert zenekara fiatal, tehetséges énekeseket, zenészeket maga mellé állítva régi filmslágereket, kuplékat dolgoz fel, újrahangolva, cigányzene kíséretében! Időlegesen feltűnik a csapatban Németh Juci a Nem Juciból, Lovasi András, Kiss Tibor, Frenk, Szűcs Krisztián, Behumi Dóri, Rutkai Bori, Mező Misi, és még sokan mások!
Olyan bulit csináltak, hatalmas élmény volt! És Németh Juci hangja....! Áááhhh! Óriási, hogy ez a pici nő mit művel a színpadon! Igazi jelenség! 
Nektek mi volt a legszebb nyári élményetek?


Forrás: erdély.ma

2 megjegyzés:

  1. Ó... De jó! :) Idejét sem tudom, mikor voltam utoljára Hírös hét fesztiválon. Talán jövőre sikerül újra eljutni. :) Klassz lenne!
    Ezt is már ezer éve terveztem és idén nyáron -fura időjárás ide, vagy oda- végre sikerült megnézni a virágzó indiai lótuszokat a füvészkertben. Csoda szépek voltak! Azt hiszem hármunk közül én élveztem a legjobban a látványt, de a fiúk is nagyon jól érezték magukat. Miután kifényképeztem magam, még sétáltunk egy nagyot. :) Jó volt nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Én meg jövőre a szegedi lótusz virágzásról nem akarok lemaradni! :D Köszi Ági hogy megosztottad velem a legszebb nyári élményedet! Itt elolvashatja mindenki:http://konyhaninnenkertentul.blogspot.hu/2014/08/indiai-lotusz-nelumbo-nucifera.html?m=1

    VálaszTörlés