2014. október 21., kedd

Az élet ízei - AJÁNLÓ


Pár héttel ezelőtt, megnéztük moziban Az élet ízeit, eredeti címen The Hundred-Foot Journey.
Korábban sok jót hallottam róla, de mégsem voltak nagy elvárásaim a filmtől, úgy gondoltam hogy egy könnyed, szórakoztató, humoros kis történet, és nem is tévedtem, azt kaptam, amit vártam.
Nem kell világmegváltó nagy gondolatokat keresni benne, de mégis valahogy úgy jössz ki a moziból hogy ez kellett a lelkednek!Tetszett! :)

A film egy indiai családról szól, akik egy dél-francia kis városba tévednek, majd itt kezdenek új életet, éttermet nyitnak! És hol máshol, mint a városka Michelin csillagos éttermével szemben?! 
Megkezdődik a "harc" a család, és a francia étterem tulajdonosnője között.
Aranyos, szívet melengető sztori, egy kis szerelemmel és természetesen gasztronómiával fűszerezve! :)

Érdemes úgy készülni, hogy nagyon-nagyon megéheztek a végére! :D
Irány a legközelebbi indiai étterem! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése